Princess 236060

• Test panel 8.3 apr 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 236060 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

dvdmeulen123@kpnmail.nl 09-11-2022

Slimme waterkoker Princess

Geschreven voor: Princess 236060

Na een halfjaartje de Princess slimme waterkoker gebruikt te hebben word ik eigenlijk alleen maar enthousiaster erover. Aanvankelijk dacht ik: wat een onzin een slimme waterkoker,.. kleine moeite om hem aan te zetten.. Maar wat vínd ik het in de praktijk toch een partijtje handig!
Gisteren las ik in het nieuws dat je binnenkort geen hé Siri maar alleen nog maar Siri doe de waterkoker aan hoeft te zeggen. Dus dan gaat hij nóg sneller aan!
Enige minpuntje is dat je er bedacht op moet zijn dat de buitenkant erg warm word. Als princes dat zou kunnen veranderen zou ik hem een dikke 10 geven!

Pluspunten

• Te bedienen met spraak
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Buitenkant word heel erg warm

van Vessem 29-07-2022
  • Product gekregen

Herstellen wordt steeds meer een belangrijk item.

Geschreven voor: Princess 236060

Geachte lezers, om de waarheid te vertellen bezit ik geen Princess 236060, ik vind het op het oog een modern apparaat maar wat ik mij wel afvraag, is hij ook zelf te repareren als er b.v lekkage optreedt, wij bezitten een Philips waterkoker en die is voor een redelijke knutselaar wel te herstellen na een jaar of 8 .
En dat is m.i eigenlijk voor veel zaken een voordeel en vooral voor de portemonnee.

d***********@k********* 22-07-2022

Slimme waterkoker Princess

Geschreven voor: Princess 236060

Deze slimme waterkoker heb ik een aantal maanden geleden mogen testen. Hele fijne waterkoker die snel en goed warm word. Aanvankelijk dacht ik: wat een onzin een waterkoker op spraakvediening, dan loop je toch even naar de keuken, maar ik vind het toch wel super makkelijk! Het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat de buitenkant van de waterkoker erg heet word. Mijn kinderen zijn al wat groter maar met kleine kinderen in huis lijkt mij dit wel een puntje van aandacht.
De warmhoud stand is ook fijn.

Pluspunten

• Spraakbestuurbaar
  • Word snel warm
  • Warmhoudfunctie

Minpunten

• Buitenkant kan word erg warm

JacquelinevK 04-05-2022

Hele fijne waterkoker!

Geschreven voor: Princess 236060

Dit is echt een ideale waterkoker! Om te beginnen heeft het apparaat een mooi strak design, in mijn keuken een mooie toevoeging op het aanrecht! Het instellen van de wifi was een fluitje van een cent en de afgelopen weken heeft de verbinding het steeds perfect gedaan. Wat mij vooral aantrok in deze waterkoker is het feit dat je de temperatuur precies zo hoog kan instellen als je wil. Dat je de waterkoker op afstand kan aanzetten via een app vond ik bijzaak, maar inmiddels vind ik dat ook ideaal! Als ik nu thuiswerk zet ik alvast via mijn mobiel de waterkoker aan en als ik dan naar de keuken loop kan ik gelijk de thee inschenken, heel handig! Het water is supersnel op temperatuur en je kan er voor kiezen dat het 2 uur lang dezelfde temperatuur blijft. Het enige waar ik even aan moest wennen is dat het raampje waarin je kan zien hoe vol de koker zit achter het handvat zit, maar dat is uiteindelijk geen probleem. Geen andere minpunten kunnen ontdekken (ik heb ‘m een paar weken mogen testen), een aanrader dus!

Pluspunten

• Water supersnel op temperatuur
  • Via app aan te zetten
  • Temperatuur zelf in te stellen
  • Ziet er mooi uit

e***************@h********** 11-04-2022

Review waterkoker

Geschreven voor: Princess 236060

Deze waterkoker ziet er strak uit, het display is duidelijk en de knoppen reageren goed. Wat meteen opviel is dat hij best wel stil is bij het verwarmen. Dit kan natuurlijk zo lijken doordat mijn oude waterkoker veel kalkaanslag heeft, maar dat weet ik niet. De app is verassend goed. Bij smart home apparaten is het altijd een beetje gissen of de app degelijk is, maar bij dit apparaat is de app logisch ingedeeld en werkt hij goed. Het apparaat kan ook met Google Assistant en Siri gebruikt worden. Dit moet je wel via de app instellen. De timerfunctie in de app is ook handig. Je kunt de waterkoker zo instellen dat hij gaat koken wanneer je wekker gaat.

Pluspunten

• Strak design
  • Bestuurbaar via wifi

Gullie 11-04-2022
Geschreven voor: Princess 236060

Ik heb de Princess Moments Jug Kettle Wi-Fi een aantal weken mogen testen en wilde hier mijn ervaringen delen. Toen ik zag dat deze waterkoker WiFi heeft, wist ik meteen dat ik dit wilde uitproberen. Het leek mij vooral handig om vanuit mijn bed vast water te koken voor mijn 1e kopje thee van de dag. Blijkt ideaal. Ik vind het vooral handig dat je ook de temperatuur kunt instellen, dus je kunt meteen een slokje nemen van je thee. Mijn werkkamer is op zolder, dus ik zet de waterkoker vast aan als ik weet dat ik zo pauze ga houden. Klinkt misschien lui, maar ik vind het zo fijn! Scheelt weer tijd. Het ontwerp vind ik trouwens ook erg mooi en het ziet er wel hightech uit voor een waterkoker.

Johan73 10-04-2022

Mooie waterkoker, Wifi leuk pluspunt

Geschreven voor: Princess 236060

Ook ik mocht deze waterkoker testen de afgelopen paar weken, maar helaas krijgt deze "ketel" geen 5 sterren. Bij het uit de verpakking halen, valt wel het design op. Mat zwart en staat niet verkeerd op het aanrecht. Eerst maar eens getest zonder app en dat werkt uitstekend; het water warmt ook snel op en hij is relatief stil. Zeker vergeleken met de waterkoker die we reeds in huis hebben. Maar een enorm minpunt, is toch wel dat de buitenkant erg heet wordt. Naar mijn idee echt te heet, dus pas op mijn (kleine) kinderen. De temperatuur kun je eenvoudig instellen, maar ik heb wel twijfels over de nauwkeurigheid. Heb het idee dat hij wat te ver doorschiet en het dus iets warmer is dat de graden die worden aangegeven. Maar al met al wel zeer nuttig als je van groene thee houdt.
Ik begrijp het nut van een warmhoudfunctie niet en naar mijn mening is dit ook niet energiebewust. Wel even getest en om een beetje water op 100 graden te houden, slaat de waterkoker elke 3 minuten even aan. Ik denk dat als je na 45 minuten weer trek hebt in een kop thee, je beter opnieuw wat water kunt koken. O ja, het aflezen van de hoeveelheid water zit onhandig achter het handvat.
Het gebruik met de app heb ik in alle eerlijkheid niet uitvoerig getest. Waarom moet je nou weer een account aanmaken? Wat houden ze in welke landen van mij bij? Ik heb dan ook niet getest met instellingen om dagelijks op vaste tijden warme water te hebben. Het is sowieso niet aan te bevelen om altijd wat in de waterkoker te hebben staan. Maar ik kan me voorstellen dat, als je dit handig vind, het een nuttige feature kan zijn. Wel handig met de app is om de ketel aan te zetten als je nog boven aan het werk bent, of nog even lekker in bed ligt.

Pluspunten

• Snel warm
  • Wifi met app

Minpunten

• Buitenkant erg heet
  • Aflezen hoeveelheid water
  • Minimale hoeveelheid water voor WiFi nodig

Lientje1576 10-04-2022

Mooie waterkoker, maar wel een paar minpunten

Geschreven voor: Princess 236060

Deze waterkoker heb ik een paar weken mogen testen. De waterkoker heeft een mooie, moderne uitstraling. Er zijn me een aantal dingen snel opgevallen. Dat de ketel aan de buitenkant heet wordt (wat ik niet heel praktisch vind) en dat er geen kalkfilter in zit. Dit merkte ik dan ook gelijk in mijn kopjes. Ook is de buitenkant van de waterkoker gevoelig voor vlekken, zelfs van het water.
Verder is de waterkoker wel snel en is het handig dat je het water even op temperatuur kunt houden, al zal je hier misschien niet veel gebruik van maken als je slecht één kop thee per keer neemt, maar wellicht wel handig met visite.
Je kunt de waterkoker bedienen via een app en ook via de Google Assistent. Alleen werkt het via de Google Assistent bij mij niet heel goed, meestal pas bij een 2e commando. Het is leuk, maar ik zie er persoonlijk geen voordeel aan eerlijk gezegd. Je moet de waterkoker toch met water vullen. Misschien wel handig als je graag een kopje thee drinkt bij het opstaan, dan kun je 's avonds de waterkoker vullen en vanuit je bed de waterkoker vast aan zetten.
Wat ik een minpunt vind is het afleesvenster van het waterniveau, dit zit namelijk achter het handvat, wat niet echt heel praktisch is. Je kunt het tijdens het vullen van de waterkoker niet goed zien.

Pluspunten

• design
  • snel warm
  • mogelijkheden tot het instellen van de temperatuur
  • warmhoudfunctie
  • met smartfunctie

Minpunten

• geen kalkfilter
  • wordt heet aan de buitenkant
  • buitenkant is onderhoudsgevoelig
  • slecht afleesbaar waterniveau

Planetholland 09-04-2022

Topapparaat

Geschreven voor: Princess 236060

Ik heb als echte theeliefhebber deze waterkoker een paar weken mogen testen. In de eerste plaats is het een mooi apparaat dat in geen enkele keuken zal misstaan. Matzwart, strak design, gewoon mooi.

Ik was heel benieuwd naar de bediening via de kitchen app. Eigenlijk vond ik het onzin maar als het er op zit wil je het ook gebruiken. Installatie was een makkie. Wij hadden eerst wat problemen met de wifi functie, die ging niet altijd aan op het apparaat, maar gaandeweg hebben we ontdekt dat er een minimum hoeveelheid water in moet zitten voor de wifi functie nl 750 ml. Ook wel logisch omdat je op afstand niet kan zien of er gevaar van droogkoken is. Waartegen de waterkoker trouwens beveiligd is. En dan is die functie erg handig. Op afstand kan je hem aanzetten, toch echt wel leuk.

Wat ik ook erg handig vind is de mogelijkheid om verschillende temperaturen in te stellen. Dat is bv voor groene thee een must. Dit is op het apparaat in te stellen of in de app. In de app staan daar zelfs de gewenste temperaturen bij verschillende drankjes bij.

Verder zit er een warmhoudfunctie op, maar op zich blijft het water ook zonder die functie lang warm. Maar goed, het zit er op.

De behuizing wordt erg heet, maar daar heb je geen last van omdat je hem bij het handvat vasthoudt en dat blijft koel.

Topapparaat!

Pluspunten

• Snel warm
  • Mooi
  • Temperatuur te variëren
  • Met app te bedienen

Minpunten

• Behuizing wordt nogal warm

Miranda 09-04-2022

Echt een topding!

Geschreven voor: Princess 236060

Ik heb de Princess Moments Jug Kettle een paar weekjes mogen testen.
Als je naar de waterkoker kijkt, zie je meteen een mooi, mat zwart keukenapparaat dat netjes staat op ieder aanrecht. De inhoud is hetzelfde als mijn vorige waterkoker van 12 jaar oud, maar ziet er veel netter en minder log uit. Ik was natuurlijk het meest benieuwd naar de wifi functie, dus dit heb ik als eerste geïnstalleerd. Dat ging enorm makkelijk! Appje downloaden, verbinding maken, klaar. Ik kreeg alleen de opdracht voor Siri niet voor elkaar, want deze gaat uit van een andere app. Wat ik wél echt heel top vindt, is dat je in de app (maar ook op de waterkoker zelf) de juiste temperatuur bij je thee kunt kiezen en dat de waterkoker tijdens het koken niet teveel kabaal maakt. Echt een topding!

• Water koken met app
  • 1.7 liter

Minpunten

• Kreeg de siri opdracht niet aan de praat

Hans uit Simpelveld 08-04-2022

Aangenaam verrast

Aangenaam verrast

Als theeliefhebber kreeg ik de kans de Princess Moments Jug Kettle Wi-Fi te mogen testen. Ik had al eens eerder een waterkoker met drie temperatuur keuze’s aangeschaft, maar dat was geen succes. Het apparaat maakte heel veel lawaai en de temperaturen weken erg af van de werkelijke temperatuur. Zelfs bij 100 graden haalde hij nog geen 95 graden. Dus daarna altijd gewerkt met een design waterkoker en een losse geijkte thermometer.

De Princess waterkoker maakte meteen een goede eerste indruk, zowel qua kwaliteit als de afwerking in het algemeen. Hij staat in ieder geval goed in elke keuken en vooral in de onze, want we hebben ook andere zwarte keukenapparatuur.

De 2200 W warmt het water zeer snel op. Binnen één minuut is het water aan het koken. De bediening is vrij eenvoudig, hetzij via de Kitchen-app, hetzij op de klassieke manier met de knoppen. Ook hier is de app het hoogtepunt, zoals je van een smart device mag verwachten is alles eenvoudig in te stellen en te automatiseren. Het werkt tot nu toe erg goed en we zijn er meer dan tevreden mee. Overigens is de binnen temperatuur ook af te lezen op het LED display als de waterkoker niet wordt gebruikt, mega!

De temperatuur is instelbaar op 40, 50, 60, 70, 80, 90, 95 en 100 graden. De afwijkingen bij het nameten zijn verwaarloosbaar. Hierdoor heb ik tijdens de testperiode zorgeloos en zonder thermometer mijn verschillende theetjes kunnen maken. Een leuke bijkomstigheid is dat je het warme water ook op temperatuur kunt blijven houden.

Over het algemeen ben ik super tevreden en maakt de Princess Moments Jug Kettle Wi-Fi mijn dagelijks leven een stukje gemakkelijker.

Anniek 08-04-2022

Mooi design & handig!

Geschreven voor: Princess 236060

De Princess Wifi Waterkoker nu zo'n twee weken in gebruik. Het doet wat een waterkoker moet doen, maar de extra's maakt het zeker handiger! Met 1,7L kan je voldoende koffies en theetjes zetten en met de warmhoud functie heb je de mogelijkheid om max 2 uur het water warm te houden. Hierdoor hoef je niet steeds de waterkoker aan te zetten. Tevens bied de display je ook de mogelijkheid aan om de warmte in de gate te houden. Al is het niet helemaal accuraat, het water is vaak iets warmer dan dat je hebt ingesteld. Iets om gewoon even in de gaten te houden. Wat betreft het verbinden met de app, niet heel moeilijk, maar duurt wel eventjes voordat het lukt. Eenmaal verbonden, kan je op afstand de waterkoker aanzetten, warmhoud functie aan/uitzetten en je hebt inzicht op hoeveel graden je voor een bepaalde kopje thee/koffie je het aan kan zetten. Een klein minpuntje is dat de maatstaaf bij het handvat, waardoor je niet heel makkelijk zicht hebt op hoeveel water er nog in moet.
Echt tevreden met deze waterkoker. Staat ook mooi bij mijn andere apparaten.

Pluspunten

• Display met graden
  • Wifi/app verbinding
  • Water kookt snel
  • warmhoud functie

Minpunten

• Maatstaf bij handvat
  • duurde even met app verbinding

Sander89 04-04-2022

Hele fijne waterkoker!

Geschreven voor: Princess 236060

Een ontzettende fijne en handige waterkoker. Werkt heel gemakkelijk, zowel met handbediening als met de app. Wanneer je de waterkoker hebt verbonden met de wifi kun je deze heel gemakkelijk aanzetten, waar je ook bent. Je hoeft dan zelf niet thuis of in de buurt te zijn om de waterkoker te bedienen, wat dus heel handig is. Verder is de waterkoker handig in te stellen op een bepaalde temperatuur en kan de waterkoker het water ook warm houden. Het design is erg mooi en ziet er strak uit. Al met al erg tevreden over deze waterkoker.

Pluspunten

• Handig in de bediening
  • Handige functionaliteiten

d***********@k********* 03-04-2022

Slimme waterkoker Princess met spraakbediening

Deze Princess waterkoker Wifi moments 236060 heb ik mogen testen
Hij werd snel geleverd en was netjes verpakt.
Gelijk viel het mooie moderne design op. En door het strakke design staat hij mooi op ons aanrechtblad.
De installatie via Google assistent ging erg gemakkelijk.
Ook de bijbehorende App was zeer makkelijk in te stellen en te begrijpen.
Toen kon het eerste kopje thee gemaakt worden!
Alhoewel, Er word geadviseerd het eerste water wat je kookt weg te gooien vanwege de hygiëne. .
Ik stond verbaasd van de techniek dat het eigenlijk alleen maar leuk was om 2x achter elkaar water te kunnen koken via stembediening of via de app.

Het vermogen vind ik echt top: Het water verwarmd zo snel , het water word binnen een mum van tijd heet.
Daarna kon ik genieten van mijn eerste kopje thee.
De warmhoudfunctie is echt van toegevoegde waarde. (lijkt mij ook een pre voor thuiswerkers)
Het water was echt goed warm! Wat ook makkelijk is, is dat je het water op gewenste temperaturen in kan stellen vanaf 40 graden.
Het eerste wat ik dacht was: dit hadden we moeten hebben toen onze jongens nog baby waren!
Dan had je via de app een tijd in kunnen stellen dat het water warm moest zijn en had je supersnel een flesje kunnen maken.
Of stel je peuter drinkt thee, dat je het niet gloeiend heet hoeft te maken.

Terug naar vandaag de dag:
Wat heel handig is is dat ik onderweg van werk naar huis de tijd via de app in kan stellen zodat de waterkoker aan staat als ik thuiskom en gelijk een lekker soepje kan nemen als opkikker in de middag.
Het LED-display vind ik erg mooi vormgegeven en duidelijk.
Qua formule kan er veel water in: 1,7 liter.
De kan zelf schenkt heel fijn, het handvat zit ver van de kan af, wat maar goed is, want een nadeel is wel dat de buitenkant van de waterkoker echt gloeiend heet word!
Wat zou maken dat ik mijn zonen van nu 10jr.+ niet een kopje thee met dit apparaat zou laten maken.
Veronderstel dat ze er even niet op bedacht zijn dat de buitenkant zo warm is, schrikken- en de kan over zich heen laten vallen…
Buiten dat vind ik het een hele fijne waterkoker met mooie functionaliteiten. En zou ik hem zeker aanraden, zeker voor deze prijs!

Pluspunten

• spraakbediening via google assistent
  • te besturen via simpele app
  • kan 1,7 L water in

Minpunten

• kan word erg heet aan buitenkant

LVS 03-04-2022
Geschreven voor: Princess 236060

Ik mocht de Princess Moments Jug Kettle Wi-Fi een aantal weken testen. Een fijn product met stijlvol mat zwart design en een duidelijk led display. De waterkoker is handmatig of via de app te activeren. Er kan via de app gekozen worden uit verschillende warmte bereidingen. De waterkoker is qua geluid normaal; ook gaat er een piep af wanneer de waterkoker klaar is. Wordt er veel thee gedronken dan kun je de warmte houd knop gebruiken waardoor het water niet elke keer opnieuw gekookt hoeft te worden. Dol op gadgets, design en gebruiksvriendelijkheid dan is deze waterkoker zeker een aanrader.

Pluspunten

• Warmte houd functie
  • Bediening via app

Emielo 03-04-2022

toch wel wat kinderziektes, maar het werkt wel

Geschreven voor: Princess 236060

Ik heb deze waterkoker nu twee weken getest en ben wel tevreden over het product. Toch zijn er een aantal dingen waar ik me wel aan stoorde tijdens het testen. Als eerste het design. Het heeft een strak design en op het eerste oog ziet hij er erg goed uit. Wanneer je langer de waterkoker gebruikt merkte ik dat het design wel onpraktisch is. de meter om de inhoud te zien zit namelijk achter het handvat verstopt wat voor mij onhandig is. De display is erg leuk, maar had het praktischer gevonden als de led display ook een draaiknop was om de temperatuur in te stellen. Dit zou sneller en ook makkelijker zijn geweest. Nu zijn het drukknoppen. De waterkoker kookt wel erg snel wat mij positief verraste. Vooral omdat er minimaal 0,7l in het reservoir moet. Ik vind dat best veel, voor als ik maar 1 kop thee wil zetten. Verder duurt het even voordat de waterkoker met je mobiel verbind. Hierna is de app prima te gebruiken. Ondersteuning met google home zeggen ze te doen, maar bij mij werkt het niet. Het laatste wat mij opviel is dat de waterkoker altijd 5 a 8 graden meer opwarmt dan dat de bedoeling is. Dit is zowel in de app als op het apparaat zelf. Al met al heeft het veel kleine gebreken, maar is hij prima te gebruiken en ben ik er toch wel tevreden mee. Of ik hem zou aanbevelen weet ik niet. Misschien dat de volgende generatie de kinderziektes niet meer heeft.

Pluspunten

• kookt snel
  • makkellijke app

Minpunten

• warmt altijd meer op
  • moet veel water in

n********@h********** 02-04-2022

Slim apparaat

Geschreven voor: Princess 236060

Ik ben benieuwd naar deze moderne waterkoker en of het mijn leven makkelijker maakt. De waterkoker is lekker groot met zijn 1,7 liter. Je kunt de waterkoker met de hand bedienen door de gewenste temperatuur in te stellen maar ook via de Kitchen app die makkelijk te installeren is. Via de app kan je de temperatuur instellen en de waterkoker liggend in bed of zittend op de bank aanzetten. Super handig! Als de waterkoker klaar is geeft het een piepje. Ook blijft de temperatuur op het display staan. Als je het water warm wilt houden kan je de warmhoudfunctie aanzetten en blijft je water gedurende 2 uur lang warm op de door jou ingestelde temperatuur. Ik ben erg blij met deze waterkoker, want het maakt mijn leven zeker makkelijker, omdat ik hem aan kan zetten op afstand en ik daarna snel van mijn kopje thee kan genieten.

• Duidelijke diplay
  • Grote inhoud

m*********@g******** 01-04-2022

Mooie strakke wifi bestuurbare waterkoker

Geschreven voor: Princess 236060

De waterkoker is mooi mat zwart en voelt stevig aan. Het toestel is mooi vormgegeven en de waterinhoud is duidelijk af te lezen in vergelijking met andere waterkokers die ik gehad heb door het lichte glas. Mijn gadget hart gaat sneller kloppen van het display waarop ook de temperatuur van het water af te lezen is, dit is trouwens ook erg handig bij later gebruik van het water. Het zeefje in de tuit is grof en zal helaas geen onzuiverheden tegenhouden.
Het connecten met de wifi gaat eenvoudig mede door de qr- code op de doos waardoor je gelijk de juiste app kan installeren op je telefoon. De app zelf werkt intuïtief. Op de app kan je de waterkoker zelf aan zetten of deze vooraf programmeren. Je kan hierin ook op afstand checken welke temperatuur het water in het toestel heeft.
De app geeft ook temperatuurwaarden aan per soort thee. Ik gebruik dat niet maar voor de thee-nerds vast leuk. Het water wordt dan wel gekookt tot 100 graden waarna het water afgekoeld wordt tot de gewenste temperatuur en je een "biepje" krijgt op je telefoon (wanneer de gewenste temperatuur bereikt is).
Wat mij betreft een mooie strakke snelle en stille(re) waterkoker met de extra gadget dat ie via Wi-Fi bestuurbaar is.
@review.nl.testpanels

Pluspunten

• Wifi bestuurbaar
  • Makkelijk afleesbare inhoud

Minpunten

• Veiligheidsmelding komt in app elke keer

d*****@h********** 11-02-2022

App werkt niet

Geschreven voor: Princess 236060

De koker zelf werkt goed, mooie uitstraling.
Buitenkant wordt wel heet maar dat is voor mij persoonlijk geen probleem.
Enkel werkt de app niet op ios en android.
Daardoor heb je toch het gevoel dat je een defect apparaat in huis heb gehaald.

Erg jammer.

Krijg weinig feedback vanuit de organisatie.

Minpunten

• App werkt niet